Rábalux lámpák története

A 28 éves RÁBALUX márka mögött egy stabil pénzügyi helyzettel és nemzetközi tapasztalattal rendelkező vállalatcsoport áll. A vállalkozás központja Magyarország egyik legdinamikusabban fejlődő városában, a folyók városában,  Győrben található. A 2002 óta Európa több országában is aktívan jelen lévő vállalat regionális logisztikai központja szintén Győrben található, ahol a  20.000 raklap kapacitású raktárbázisról látja el az egyre növekvő partnerhálózatát. A vállalatcsoport – amelynek konszolidált éves árbevétele 27 millió euró – folyamatos és dinamikus fejlődésnek örvend; a tíz saját leányvállalatának működtetése mellett további kilenc országba exportálja folyamatosan termékeit.

 

Rábalux fényforrás

A RÁBALUX márka a kiskereskedelem számára készült lámpatestek mellett a hagyományos és energiatakarékos fényforrások tekintetében is a megbízhatóság és az optimális ár-érték arány szinonimája. Az évente frissülő termékkínálat a legfrissebb lakberendezési trendeknek felel meg, de a hagyományos stílusokat kedvelő vásárlók is megtalálhatják kedvenc beltéri és kültéri lámpájukat, hiszen a hatalmas választéknak köszönhetően bármilyen elképzelésünket könnyedén megvalósíthatjuk.

 

Rábalux lámpák minősége

A RÁBALUX számára kulcsfontosságú a minőségellenőrzés kérdése. A RÁBALUX által gyártott és forgalmazott termékek mindegyike teljes mértékben megfelel az Európai Unió vonatkozó előírásainak (EN 60598), amit a csomagoláson feltüntetett CE-jel tanúsít.A RÁBALUX nagy hangsúlyt fektet a márkatermékek környezetbarát előállítására és a megfelelő hulladékkezelésre, mivel a fenntartható fejlődés egyik feltételének tekinti a környezeti lábnyom csökkentését és az egészséges jövő biztosítását.

Társadalmilag felelős vállalatként a nyereségének egy részét a jövő nemzedékének és a rászorulóknak a támogatásába fekteti, így támogatja a sportot, valamint több, hátrányos helyzetű és beteg gyermekeket gondoz.

 

Rábalux lámpák mögötti filozófia

A vállalati filozófiájának középpontjában a bizalom és a hosszú távú együttműködés áll. A márka alapvető célja, hogy az ügyfelek ne csak ma, hanem a jövőben is elégedett partnerek maradjanak. Mindezt a helyi piacról való széleskörű tájékoztatás, az innovatív termékek és ügyfélközpontú szolgáltatások nyújtása, a rendszeres és aktív kommunikáció, valamint a partnerek igényeit mindig szem előtt tartó vezetés biztosítja.

A márka folyamatosan figyelemmel kíséri és  követi a változó piaci igényeket, valamint a lehető legyorsabban reagál az új igényekre. A termékkínálatotát pediga  a mindenkori piaci igények határozzák meg. Különös figyelmet fordítanak a gyors szállításra, a minőségre, a hatékony reklamációkezelésre és a folyamatos alkatrészellátásra.  A vállalat minden területén teljes mértékben képzett és tapasztalt csapatok dolgoznak. Nemzetközi vállalatként fontosnak tartják, hogy a helyi értékesítési csapatok minden leányvállalatnál rendelkezésre álljanak. A hatékony partnerkapcsolatok egyik előfeltétele, hogy az ügyfeleik által megrendelt termékek minden esetben azonnal megérkezzenek. Ez az elvárás csak kiváló logisztikai háttérrel, megfelelő méretű raktárkészlettel, valamint gyors és pontos szállítással teljesíthető.