Knauf termékek

Az értékek mint a fenntartható cselekvés alapja. A Knauf szilárdan hisz abban, hogy csak egy értékeken alapuló vállalat nyújt garanciát arra, hogy képes legyen fenntarthatóan növekedni és megoldásokat találni a jövő kihívásaira. Ezek azok az elvek, amelyekre a vállalat épül, és amelyek szerint a munkatársak ma is cselekszenek.

2012-ben ezeket az értékeket újrafogalmazták és egyfajta belső iránytűként rögzítették, amely az egész Knauf-csoportra érvényes. A vállalat küldetésére és jövőképére épülő értékeket a Knauf családdal együttműködve dolgozták ki, akik ezt a folyamatot kezdeményezték.

Menschlichkeit

 

Egy nagy család részeként tekintenek magukra, ügyfeleikre és mindenkire, aki részt vesz a tevékenységükben. Az igazságosság, a tisztesség és a tisztelet mellett állnak ki, amikor egymással foglalkoznak. A társadalom példaképeként szociálisan elkötelezettek és környezetüket tisztelettel kezelik.

 

Partnerség

Bíznak egymásban és számíthatnak egymásra. Csapatként támogatják egymást, ahol csak lehet. Megbízhatóak és lojálisak. Elkötelezettség és felelősséget vállalnak munkájukért, és figyelembe veszik döntéseik hatásait. Teljes mértékben elkötelezettek a legmagasabb minőségű megoldások és termékek biztosítása mellett. A közös siker érdekében folyamatosan fejlődnekúk és megosztják tudásukat.

 

Vállalkozói szellem

Pragmatikusan cselekszenek, eredményorientál és kihasználják a lehetőségeiket. A Vállalkozói szellemnek köszönhetően a Knauf családi vállalkozásból egy család tulajdonában lévő, globálisan aktív vállalatcsoport fejlődött. Úttörő szellemmel, innovációval és a változások elfogadására való készséggel folyamatos növekedést teremttettek.

 

SOK TAPASZTALAT, SOK HATÁS

Knauf története

A Knauf Csoport hosszú és izgalmas múltra tekinthet vissza. A Knauf Csoport több évtized alatt sikeresen teljesítette az átmenetet egy tisztán családi vállalkozásból egy globálisan működő vállalatcsaláddá – miközben megőrizte alapvető értékeit, mint például az együttműködés, az összetartozás és a partnerség. Mindig is a hagyomány és az innováció e különleges kombinációja tette ezt a ma is családi tulajdonban lévő vállalatot azzá, ami ma: egy rendkívül sikeres globális szereplővé, amely a modernitást, a legmagasabb termékminőséget és sokszínűséget, valamint a lojalitást és a szolidaritást képviseli.

 

1932

Az egész 1932-ben kezdődött, amikor két testvér és bányamérnök, Alfons és Karl Knauf megszerezte a gipszlelőhelyek bányászati jogait a németországi Schengen közösségben (Obermosel). A projektet gyorsan siker koronázta: 1933-ra a németországi Perlben (Moselle) megalapították a Knauf első gipszgyárát – és ez a gyár a mai napig a világméretű Knauf-csoport gyártástechnológiájának magja.

 

1949

A Német Szövetségi Köztársaság 1949-es megalapítása a Knauf számára is az újrakezdések ideje volt – egybeesett a vállalat történetében egy mérföldkővel, amikor a vállalat Perlből az észak-bajorországi Iphofenbe költözött.

 

1958

Iphofen és vezető szerep az innovációban felgyorsult a családi vállalat növekedése az építőanyag-ipar innovatív partnereként. A Knauf például 1958-ban teljesen új építési módszereket hozott létre a teljesen új gipszkartonlapok gyártásával. Néhány évvel később a vállalat először fejlesztett ki szárazburkolati rendszereket, és folyamatosan bővítette termékkínálatát a fal- és mennyezetszerkezetekhez szükséges feldolgozóelemekkel, speciális szerszámokkal, valamint fémprofilokkal.

 

1970

1970-ben a Knauf először nem gipszből készült építőanyagba fektetett be. A Knauf Deutsche Perlite GmbH-ban (Dortmundban) való részvétele hosszú távon aláhúzta a vállalkozás szisztematikus ambícióit.

 

1978

A Knauf 1978-ban lerakta a szigetelőanyagok üzletágának alapkövét, amely terület ma is nagyon fontos: A Knauf átvette az üveggyapot szigetelőanyag gyártó üzemet Shelbyville-ben (USA).

 

1980

Az 1980-as évek elején újabb jelentős változás következett be: Nikolaus és Baldwin Knauf, az alapítók fiai vették át a vállalatcsoport vezetését – és a cégfilozófia következetes folytatásával és megvalósításával jelentős részük volt a Knauf növekedésében. A Knauf ma már több mint 80 országban 220 gyártóüzemmel és értékesítési szervezettel, világszerte 28 000 alkalmazottal és 7,2 milliárd eurós árbevétellel rendelkezik (2018-ban).

 

2008

2008-ban Nikolaus és Baldwin Knauf átkerült a vállalat részvényesi bizottságába. A bizottságban felváltva töltötték be az elnöki és az alelnöki pozíciót.

Ma A Knauf-csoport vezetése jelenleg Manfred Grundke, Alexander Knauf és Jörg Kampmeyer kezében van, akik egyben személyesen felelős közkereseti társasági tagok is.